Zawartość strony
Business-to-employee (B2E) odnosi się do strategii podejmowanych przez firmę, które koncentrują się na pracownikach, a nie na konsumentach. Strategia B2E jako taka może obejmować wszystko, od przyciągania, rekrutacji, szkoleń, wdrażania i zatrzymywania pracowników, a także zapewniania rozwiązań samoobsługowych i zindywidualizowanego dostępu do podstawowych narzędzi lub oprogramowania. Zasadniczo firmy chcą przyciągać i zatrzymywać najlepszych pracowników, dlatego konieczne jest zaoferowanie im narzędzi i zasobów, które mogą to zapewnić.
Zaufali mi najlepsi:
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Mając to na uwadze, B2E bardziej konkretnie odnosi się do oprogramowania i technologii używanych przez firmy do wspierania swoich pracowników. Korzyści, takie jak elastyczne godziny pracy, premie i możliwości kształcenia, przyciągają i zatrzymują pracowników. Narzędzia zawarte w cyfrowym miejscu pracy można traktować jako portal B2E, który zostanie omówiony poniżej.
Akronim B2E może czasami być mylący, biorąc pod uwagę podobieństwo jego nazwy do popularnych modeli e-commerce lub sprzedaży. B2E nie odnosi się jednak do modelu sprzedaży, ale skupia się na zapewnieniu pracownikom wewnętrznych systemów wsparcia, zasobów i narzędzi. Modele takie jak business-to-business (B2B) lub business-to-consumer (B2C) są zwykle bardziej znane, ale znaczenie terminów jest bardzo różne.
Handel elektroniczny B2B odnosi się do sprzedaży towarów między firmami za pośrednictwem portalu internetowego, podczas gdy B2C odnosi się do sprzedaży towarów od firm do konsumentów za pośrednictwem portalu. Z drugiej strony B2E ma mniej wspólnego ze sprzedażą, a więcej z satysfakcją i utrzymaniem pracowników.
REKLAMA
Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku
Link do kursu: szkolenie Facebook Ads
Koniec reklamy.
B2E jest niezbędne, aby zapewnić pracownikom niezapomniane wrażenia, w taki sam sposób, w jaki ważne jest oferowanie narzędzi do obsługi klienta i zarządzania relacjami z klientami. Sukces firmy nie jest już mierzony tylko tym, jak zadowoleni są jej klienci, ale także tym, jak zadowoleni są ich pracownicy. W przeciwieństwie do klientów, pracownicy tkwią w oprogramowaniu i technologiach dostarczanych przez firmę. Klienci oczywiście zawsze mogą zdecydować się na współpracę z inną firmą.
Zadowolenie pracowników to jedno z największych wyzwań dla firm. Jeśli pracownicy są niezadowoleni z narzędzi e-commerce swojej firmy, może to mieć negatywny wpływ na retencję pracowników. Mniejsza satysfakcja może nieuchronnie prowadzić do wyższych wskaźników rotacji. Utrzymanie ma znaczenie, ponieważ duża rotacja pracowników może stać się kosztowna i nadszarpnąć reputację firmy. Obniża morale firmy i może utrudniać kontynuowanie działalności.
Doświadczenie pracownika to nie tylko zatrzymywanie pracowników, ale także ich przyciąganie. W związku z tym firmy powinny zrobić wszystko, co w ich mocy, aby zwiększyć retencję pracowników, wykorzystując zwycięskie strategie internetowe i budując odnoszący sukcesy zespół e-commerce. Priorytetyzacja pracowników sprawia, że stają się ambasadorami Twojej marki.
Strategie B2E mogą również pomóc w szerokim wsparciu personelu. Na przykład zespoły sprzedażowe w branży e-commerce często potrzebują elastyczności i łatwego dostępu do informacji, zwłaszcza podczas wykonywania operacji zdalnie. Chociaż posiadanie doskonałego systemu ERP i CRM jest częścią równania, skuteczne zespoły sprzedaży również polegają na wsparciu B2E.
MEGA SKUTECZNY KURS, dzięki któremu nauczysz się pisać reklamy i zwiększysz zyski.
Kliknij w obrazek poniżej:
Uważasz że każdy produkt musi posiadać dane aby sprawdzić dokładnie proces wdrożenia?
Co myślisz o moim nowym wpisie na blogu?
A może masz pytanie dotyczące strategii lub techniki jak działać najlepiej?
Tak czy inaczej, chciałbym usłyszeć, co masz do powiedzenia.
Więc śmiało, teraz udostępnij ten wpis na swoich social mediach i zobacz co inni mają do powiedzenia.
B2E to skrót od „Business-to-Employee” i oznacza model biznesowy skierowany do pracowników. B2E jest pojęciem związanym z informatyką i oznacza kierowanie usług i produktów przez przedsiębiorstwo do swoich pracowników. Celem B2E jest zwiększenie produktywności, jakości i wydajności pracowników poprzez dostarczanie im narzędzi i usług, które umożliwiają im lepszą i łatwiejszą pracę.
Przykłady B2E to narzędzia do zarządzania projektami, narzędzia do komunikacji wewnętrznej, oprogramowanie do zarządzania wiedzą i oprogramowanie do zarządzania talentami. Celem B2E jest zwiększenie zaangażowania i lojalności pracowników, a także zwiększenie ich zadowolenia z pracy poprzez umożliwienie im wykonywania swoich obowiązków w jak najlepszy sposób.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.