Co kupują Bogaci Ludzie
Zawartość strony
Bogaci ludzie kupują różne rzeczy, w zależności od swoich preferencji i stylu życia. Jednakże, istnieją pewne cechy, które są charakterystyczne dla ich wyborów zakupowych. Poniżej przedstawiam kilka przykładów rzeczy, które często kupują bogaci ludzie:
Oczywiście, powyższe lista nie jest wyczerpująca, a bogaci ludzie kupują również wiele innych rzeczy w zależności od swoich indywidualnych preferencji.
transkrypt filmu Co kupują Bogaci Ludzie
Jakie 7 rzeczy kupują bogaci ludzie, których nie kupują biedni i średnia klasa? Widzisz, jedną z rzeczy, która odróżnia bogatych od biednych, jest nie tylko to, że mają pieniądze, ale także majątek. Bogaci kupują i posiadają oraz nabywają aktywa. Klasa średnia kupuje pasywa- myśląc, że to majątek i biedni ludzie, mają tylko wydatki. Dzisiaj podzielę się z wami siedmioma rodzajami aktywów, które bogaci ludzie kupują, nabywają i posiadają. Plus bonus czyli możemy powiedzieć że jest ich 8, ale mówię BONUS bo to coś czego nawet się nie spodziewasz. I nie będę definiował aktywów jak w tradycyjnych terminach księgowych.
Zaufali mi najlepsi:
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Zacznijmy nietypowo, bo zawsze bonus zostawia się na później ale teraz będzie na początku. Więc co to jest?
To jest absolutnie nowa klasa aktywów. O czym mówię? … publiczność. Zgadza się, publiczność. Widzisz, uwaga to nowa waluta. Aby mieć publiczność, widzisz to w mediach społecznościowych, influencerzy, którzy mają publiczność, są w stanie przyciągnąć uwagę innych ludzi, uwagę swoich odbiorców, a to jest warte pieniędzy. W ten sposób są w stanie generować dochód, zysk i pieniądze z tego, co robią.
„Uwaga” to nowa waluta, ponieważ bez uwagi nie bylibyście w stanie zdobyć klientów. A bez klientów nie będziesz miał żadnej sprzedaży. Bez sprzedaży, bez pieniędzy, bez zysku. To takie proste. Wielu ludzi zaniedbuje tę klasę aktywów. Uważam, że jest to klasa aktywów, którą wielu ludzi, nawet bogaci, ignoruje często nieświadomie. Jest to klasa aktywów, którą możesz skalować i rozszerzać bardzo, bardzo szybko do 10 000 osób, 20 000 osób, 50 000 osób, 100 000 osób: zwracających uwagę na Twój przekaz, Twoją sprawę, na czym się koncentrujesz, co chcesz promować. Nawet jeśli chcesz promować działalność charytatywną, swoją fundację, potrzebujesz uwagi. Potrzebujesz publiczności. Same pieniądze nie tylko przykuwają twoją uwagę.
Uwaga to uwaga. Same pieniądze nie wystarczą, aby jednak zwrócić na siebie uwagę, możesz to zamienić na pieniądze. Zamieniasz to w zysk. I to ta klasa aktywów która może rosnąć i rosnąć i rosnąć i to bez ograniczeń. Nie ma absolutnie żadnych ograniczeń.
REKLAMA
Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku
Link do kursu: szkolenie Facebook Ads
Koniec reklamy.
Skomentuj czy o tym wiedziałeś, i czy przemawiało to do Ciebie, bo wiele osób nie traktuje zasięgów i uwagi jako aktywa. Także mam nadzieję że bonus się podobał i wróćmy do właściwej listy 7 rzeczy.
Po pierwsze, pierwszym rodzajem majątku, jaki mają bogaci, a którego nie mają biedni, jest biznes. Zobacz większość bogatych ludzi, prawie wszyscy, albo zarabiają pieniądze dzięki swoim firmom i biznesowi, albo mają zainwestowane udziały w wielu firmach. Więc kiedy pomyślisz o tym w porównaniu z biednymi ludźmi, wszystko, co mają, to praca. Mają wypłatę na koniec miesiąca. Nigdy nie wzbogacisz się na wypłacie. Zyskasz bogactwo tylko dzięki firmie lub wielu firmom.
Czemu? Ponieważ to jedyny sposób, w jaki możesz zastosować dźwignię. Możesz wykorzystać czas, pieniądze, zasoby i talenty innych ludzi, aby coś zbudować i urzeczywistnić swoją wizję. Twoja zdolność zarobkowa nie jest powiązana z liczbą przepracowanych godzin. Jesteś w stanie wykorzystać jeden do 10 i jeden do 100, jeden do 500, aby zbudować większy biznes, aby móc wpływać na większą liczbę ludzi i dostarczać większą wartość rynkowi w zamian za pieniądze.
To właśnie robi biznes. Oto pierwsza klasa aktywów: biznes. Po drugie, drugim rodzajem aktywów, które bogaci ludzie kupują, a których nie kupują biedni, są dzieła sztuki i antyki. To jest klasa aktywów, o której niewiele wiem. Nie znam się na tym, aczkolwiek lubię kupować obrazu czy posągi, ale są to raczej dzieła komercyjne. Nie potrafię odróżnić obrazu za 300 złotych od obrazu za 50 000.
Nie mam pojęcia o oo w tym chodzi, ale mam kilku znajomych inwestorów którzy tym się pasjonują. To jest obszar, w którym jestem totalnie zielony. Po trzecie, trzeci rodzaj aktywów, który bogaci kupują, a którego nie kupują biedni, to samochody. Nie wszyscy traktują to zarobkowo kupując i odrestaurowywując antyki, ale sporo nie robi tego inwestycyjnie. To jest chyba domena każdego, wszyscy chcemy mieć super furę. I raczej z czasem tracą one na wartości i o tym musimy pamiętać, chyba że rzeczywiście mówimy o kolekcjonerach lub osobach, które kupują rzadkie modele do swojej kolekcji.
Także bądźmy szczerzy, wielu ludzi kupuje samochody tylko do transportu. Po czwarte, nieruchomości. To najpopularniejsza klasa aktywów wśród bogatych. Większość bogatych ludzi albo zarabia na nieruchomościach, albo „parkuje” lub przechowuje pieniądze w nieruchomościach.
Teraz, jeśli chodzi o nieruchomości, istnieje wiele różnych rodzajów nieruchomości. Mamy lokale mieszkalne lub komercyjne. Mieszkalny, mówię o mieszkaniu lub domu jednorodzinnym. Nieruchomości komercyjne, mówię o centrach handlowych, hotelach, biurach, i oczywiście modne ostatnio stwierdzenie „patodeweloperka”.
Dwa bardzo różne rodzaje nieruchomości. A w nieruchomościach masz tak wiele różnych rodzajów strategii. Kupujesz i trzymasz? Kupujesz i przerzucasz? Rozwijasz się, czy korzystasz z booking, albo Airbnb? Zależy od tego, co chcesz robić, ile masz kapitału i dokąd chcesz się udać.
Dlaczego tak wielu bogatych ludzi ma nieruchomości lub parkuje swoje pieniądze w nieruchomościach? To dlatego, że banki, instytucje pożyczkowe kochają nieruchomości. Pożyczą ci pieniądze na zakup nieruchomości, prawda? Lubią bezpieczeństwo nieruchomości.
Czują, że to gorący zasób, zasób, na który lubią pożyczać pieniądze. I dlatego wielu bogatych ludzi albo zarabia na nieruchomościach, albo trzyma pieniądze w nieruchomościach. Numer pięć, piąta klasa aktywów, którą kupują bogaci, a której biedni nie kupują, to aktywa papierowe. Mówię o obligacjach, funduszach inwestycyjnych i akcjach. Teraz, jeśli chodzi o aktywa, czasami kupujemy aktywa, ponieważ generuje to przepływy pieniężne lub dywidendy.
W niektórych przypadkach kupujemy aktywa i mamy nadzieję, że z czasem ich wartość wzrośnie. Widzisz z aktywami papierowymi można to bardzo, bardzo łatwo zarobić lub stracić pieniądze. Ale niewątpliwym plusem jest wysoka płynność. Czyli jeśli potrzebujesz gotówki to możesz je szybko sprzedać. Powiedzmy, że… porównajmy to do kawałka nieruchomości.
Aby zamienić nieruchomość na pieniądze, może trzeba wystawić nieruchomość, trzeba ją sprzedać, to wymaga czasu, a nawet jeśli chcesz dostać kredyt, dostać kredyt hipoteczny, to trwa dosyć sporo. Ale z akcjami, z funduszami powierniczymi, możesz to sprzedać i bardzo, bardzo łatwo zamienić w pieniądze.
Po szóste, szósta klasa aktywów, którą kupują bogaci, a której biedni nie kupują, to własność intelektualna. Mówię o patentach, znakach towarowych, markach, prawach autorskich. Wszelkie inne własności intelektualne, które możesz mieć.
Powodem, dla którego lubię własność intelektualną, jest zdolność, którą możesz skalować, możesz licencjonować swoją własność intelektualną komuś innemu, ale także otrzymywać opłata za korzystanie. Dla przykładu weźmy markę coca cola. Sama marka jest w rzeczywistości warta więcej niż rzeczywiste aktywa twarde, które posiada Coca-Cola. Marka Coca-Cola jest warta miliardy dolarów.
Numer siedem, ostatnią rzeczą, którą kupują bogaci, a której biedni nie kupują, są metale szlachetne. Mówię o złocie, srebrze, platynie. Złoto od zawsze określało się mianem „safe heaven”, czyli takiej bezpiecznej przystani, że cokolwiek złego dzieje się na świecie to złoto zawsze utrzyma swoją cenę. Inflacja może niszczyć waluty, ale nie metale szlachetne. Ich nie dodrukujesz. Nie zadrukujesz nimi długu.
Gdybyś był najbogatszy na świecie to kupiłbyś…
Co myślisz o moim nowym wpisie na blogu?
A może masz pytanie dotyczące strategii lub techniki jak działać najlepiej?
Tak czy inaczej, chciałbym usłyszeć, co masz do powiedzenia.
Więc śmiało, teraz udostępnij ten wpis na swoich social mediach i zobacz co inni mają do powiedzenia.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.