4 x więcej Kasy w firmie w 91 dni

Jak napisać MISJĘ i WARTOŚCI żeby sprzedawać DROŻEJ niż konkurencja.
10 października, 2024
Marketing B2B – czy go serio potrzebujesz?
16 października, 2024

4 x więcej Kasy w firmie w 91 dni

Rafał Szrajnert marketing reklama pozycjonowanie seo sem
Rafał Szrajnert - Biznes, psychologia, życie
4 x więcej Kasy w firmie w 91 dni
Loading
/
4 x więcej Kasy w firmie w 91 dni 1

Dzisiaj pokażę Ci jak możesz wystrzelić razy 4 ze swoim biznesem i to zaledwie w 3 miesiące. Będzie trochę testowania i pracy, ale jak zobaczysz cały ten schemat to będziesz pod wrażeniem i napiszesz mi podziękowania jak właśnie minie te 90 dni. Bez zbędnego przedłużania zaczynajmy.

Zaufali mi najlepsi:

moi klienci i partnerzy

Dołącz do nas NA DARMOWYM WIDEO

Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.

Żeby wykręcić wynik cztery razy lepszy niż masz teraz to musisz podwoić liczbę leadów i podwoić wskaźnik konwersji. Jak to zrobić? Zacznijmy od leadów. Musisz poświęcić tutaj albo swój czas, albo pieniądze. Dosłownie. Płacisz czasem albo pieniędzmi. Pierwsze to Hook;i. Czyli to co mówisz i robisz żeby ktoś zwrócił na Ciebie uwagę. Tutaj sugeruję że jeden dzień w tygodniu robisz przegląd konta reklamowego i testujesz nowe HOOK’i w najlepszych kreacjach. Ze słabych rezygnujesz i zostawiasz te najlepsze. W kolejnym tygodniu robisz kolejne tak aby pobić najlepszy wynik. Jak je sprawdzać? To proste, wystarczy CTR i attention-thumbstop. W meta czyli na facebooku robisz customową metrykę, gdzie (3sec vid plays/ impress). Wartość, to mówi samo za siebie. Wyróżnienie, czyli jak inaczej i lepiej wygląda to co robisz w porównaniu z konkurencją. Bardzo dużo osób, czy firm kopiuje to co robią inni. Dla przykładu, dużo agencji kopiuje nasze teksty. Ale to droga do nikąd. Jeśli kopiujesz z innych to stajesz się taki sam. Jak nie mogą Ciebie rozróżnić od reszty to cały model się wysypuje.

Czwarty element to już właściwe pozyskiwanie klientów. Reklama, czyli płacisz za wyświetlenia. Outreach, czyli sam wychodzisz z inicjatywą i szukasz klientów. Wysyłasz DM;ki, robisz social selling, ABM marketing czy spamujesz emailami lub zimnymi telefonami. Osobiście nie lubię tej metody, bo nie cierpię SPAMU i niezamówionych informacji handlowych. Dalej content, albo inaczej inbound marketig, czyli marketing przychodzący. Tworzysz treści, a ludzie sami Ciebie organicznie odnajdują. Możesz też później ten content dopalać adsami. Kolejne czyli partnerstwo. Szukaj firm z którymi możesz wejść we wzajemne promowanie swoich produktów, możecie się wymieniać wysyłką do własnych baz email, tworzyć wspólne live’y itp. Afiliacja, czyli inni za pomoca linków albo kodów rabatowych mogą sprzedawać Twoje produkty i finalnie rzecznictwo. Czyli budujesz fajny przekaz i zachęcasz do jego ewangelizacji. Na przykład Twoi pracownicy mogą postować na profilach prywatnych Twój content, albo mogą też otrzymywać prowizje jak jakiś ich znajomy kupi z polecenia.

REKLAMA

Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku

szkolenie facebook

Link do kursu: szkolenie Facebook Ads

Koniec reklamy.

Teraz skupmy się na konwersji. Tutaj mówisz i pokazujesz stan finalny, czyli rezultat jaki chcą, a także ich problem. Musisz go potęgować, bo dla większości nie będzie on tak mocny żeby zmotywować ich do działania. Więc pierwsze co chcesz zrobić to eliminujesz ich wysiłek. Czyli Robisz To Za nich. Klienta ma pytania: Czy wdrożę to w łatwy sposób, albo czy Ty zrobisz to za mnie? Więc minimalizuj wysiłek i poświęcenie. Zadaj sobie pytania:Jak możemy to ułatwić? Bardziej płynnie? Wygodnie? Kolejny element to eliminujesz myślenie i zaangażowanie klienta. On chce zapłacić fachowcowi żeby ten się zajął możliwie wszystkim. Dalej eliminujesz ryzyko. Czyli Zwiększasz Gwarancje. Maksymalizuj więc postrzegane prawdopodobieństwo sukcesu. Aby ich umocnić w tym że podejmują kupując od Ciebie dobrą decyzję to pokazuj referencje i sprawdzone studia przypadków. Następny element to czas. Przyśpieszasz osiągnięcie wyniku niż by to robili sami, lub z konkurencją. Czyli jesteś szybszy i pewniejszy. I wreszcie wynik. Odpowiadasz na pytanie co mi to da. Zatem maksymalizuj wynik marzeń (rozwiąż problem, który warto rozwiązać). Nie zapomnij obejrzeć kolejnego mojego filmu który Ci się wyświetli. A na sam koniec życzę Ci oczywiście dużo szczęścia, zdrowia i pieniędzy. Rafał Szrajnert.

doradztwo konsulting szkolenie sprzedaży biznes firma szkolenia online
Sprawdź moją ofertę:
4 x więcej Kasy w firmie w 91 dni 2

Co myślisz o moim nowym wpisie na blogu?

A może masz pytanie dotyczące strategii lub techniki jak działać najlepiej?

Tak czy inaczej, chciałbym usłyszeć, co masz do powiedzenia.

Więc śmiało, teraz udostępnij ten wpis na swoich social mediach i zobacz co inni mają do powiedzenia.

Dr/PhD Rafał Szrajnert
Dr/PhD Rafał Szrajnert
Rafał Szrajnert to doktorant (PhD) specjalizujący się w zarządzaniu i marketingu. Ukończył studia magisterskie na wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, a także studia podyplomowe. Jest przedsiębiorcą z ogromnymi sukcesami, Oprócz własnej działalności prowadzi doradztwo biznesowe, coaching i szkolenia, szeroko znane w Polsce. Profil działalności to: -doradztwo marketingowe -konsulting marketingowy -szkolenia, kursy -doradztwo biznesowe (psychologia, coaching) -marketing (seo, reklamy CPA, PPC)