3.Jak stworzyć ofertę przyjazną dla zimnego ruchu?
A. Pragnienia rynku masowego
Wolność finansowa (pieniądze)
Reprodukcja (atrakcyjność)
Porównanie społeczne (status)
Przynależność społeczna (akceptacja)
Bezpieczeństwo (unikanie bólu)
Zdrowie
Zaufali mi najlepsi:
Dołącz do nas NA DARMOWYM WIDEO
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
B. Postrzegana wartość
W skrócie: Bądź kompleksowym rozwiązaniem bolesnego problemu lub spełnieniem głębokiego pragnienia, które jest zgodne z co najmniej jednym z pragnień rynku masowego.
Nie bądź czymś, co miło mieć, ale czymś, co trzeba mieć
Nie bądź postrzegany jako towar, ale jako jedyna opcja
Nie konkuruj ceną, ale unikalną wartością
I. Wartość ponad cenę
Cena to to, co płacisz, wartość to to, co otrzymujesz.
Zdanie, które każdy marketingowiec słyszał przynajmniej raz.
Ale większość ludzi używa go całkowicie źle!
Popełniają błąd, obniżając cenę, aby zwiększyć postrzeganą wartość.
Te obniżki cen prowadzą jedynie do zmniejszenia marży zysku.
A przecież chcesz zarobić więcej na klienta, a nie mniej.
Więc musisz zwiększyć postrzeganą wartość, aby pobierać więcej opłat.
Ale jak zwiększyć postrzeganą wartość?
Rozwiąż więcej problemów (kompletne rozwiązanie) = Wysoka percepcja wartości
Bądź wyjątkowy (brak alternatywy) = Nieporównywalny
II. Zaradność ponad zasoby
Nie musisz wymyślać zupełnie nowego i rewolucyjnego produktu.
Ale musisz być bardziej zaradny w przypadku produktów, które już sprzedajesz, poprzez
Zmianę narracji
Pakietowanie
Aby przejść od rozwiązania odizolowanego do rozwiązania holistycznego.
Nawet jeśli ludzie nie kupią Twojego pakietu, zwiększona całkowita cena pakietu służy jako kotwica cenowa dla wszystkich innych produktów w Twoim sklepie → Ludzie prawdopodobnie wydadzą więcej.
Sposoby łączenia w pakiety:
Cross sell – Produkty, które do siebie pasują i przyczyniają się do całościowego rozwiązania
Rafał Szrajnert to doktorant (PhD) specjalizujący się w zarządzaniu i marketingu. Ukończył studia magisterskie na wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, a także studia podyplomowe. Jest przedsiębiorcą z ogromnymi sukcesami, Oprócz własnej działalności prowadzi doradztwo biznesowe, coaching i szkolenia, szeroko znane w Polsce.
Profil działalności to:
-doradztwo marketingowe
-konsulting marketingowy
-szkolenia, kursy
-doradztwo biznesowe (psychologia, coaching)
-marketing (seo, reklamy CPA, PPC)
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.