Ciekawostki

ciekawostki

Ciekawostki i interesujące informacje:

14 listopada, 2023
Oczekiwanie – jak zrobić kampanię teaserową, żeby Klienci nie mogli się doczekać kupienia od Ciebie?
Wyobraź sobie że właśnie obejrzałeś przedostatni odcinek swojego ulubionego serialu, a za tydzień finał sezonu. Wszystko się wydarzy, a Ty […]
12 listopada, 2023
Bańki spekulacyjne na rynku– dlaczego dajemy się wciągnąć w to, czym ekscytują się ludzie o podobnych poglądach (bańka cenowa)
Wstęp Bańki spekulacyjne to termin, który w ostatnich latach zyskał na popularności w kontekście rynków finansowych. Dla wielu może to […]
7 listopada, 2023
Utopione koszty – sunk cost fallacy (Umiejętność ucinania strat)
Utopione koszty – sunk cost fallacy (Umiejętność ucinania strat) Chyba każdy zna film „dzień świstaka” z Billem Murray’em. A co […]
4 listopada, 2023
Framing – co to ramowanie w psychologii? Słowa w marketingu mają znaczenie
W dzisiejszym świecie, gdzie przekaz medialny jest nieustannie obecny, nie możemy uniknąć wpływu różnych technik komunikacyjnych na nasze myśli, postawy […]
21 października, 2023
Psychologia jedności – Unity Bias
Poniżej najważniejsze punkty z filmu na YT, a pod nimi wpis blogowy: Jak nasza tożsamość wpływa na nasze decyzje i […]
19 października, 2023
Błąd przeżywalności (survivorship bias) dlaczego wszyscy na około odnoszą sukces?
Wstęp Błąd przeżywalności (survivorship bias) to pojęcie, które jest często bagatelizowane, a jednak ma ogromne znaczenie w analizie danych, badaniach […]
9 października, 2023
Co to jest heurystyka afektu? (przykłady, definicja)
Wstęp Heurystyka afektu to ważny i fascynujący aspekt psychologii ludzkiego zachowania i podejmowania decyzji. Jest to termin, który odnosi się […]
2 października, 2023
Copywriting sprzedażowy – co to? (przykłady, definicja)
Wstęp Copywriting sprzedażowy to jedna z kluczowych dziedzin marketingu, która odgrywa ogromną rolę w przekształcaniu potencjalnych klientów w lojalnych nabywców. […]
30 września, 2023
Co to jest komunikacja wizerunkowa? (przykłady, definicja)
Wstęp Komunikacja wizerunkowa jest kluczowym elementem strategii marketingowych i budowania reputacji firmy. To obszar, który wymaga szczególnej uwagi i profesjonalnego […]