Doradztwo marketingowe

Porady marketingowe

Doradztwo marketingowe (porady dotyczące reklamy, social media,facebook, google ads, likedin):

1 kwietnia, 2024
Budżet marketingowy – czym jest i jak go przygotować? (przykłady, definicja)
Co to jest budżet marketingowy? Definicja. Budżet marketingowy definicja – oznacza określoną liczbę pieniędzy, które dana firma może przeznaczyć na […]
31 marca, 2024
Znikaj codziennie na kilka godzin – moc skupienia w biznesie
Co różni przedsiębiorcę który pracuje 15 godzin dziennie „w piwnicy”, a takiego który: -pracuje 5 godzin -ma 3 firmy -i […]
29 marca, 2024
Google Performance Max: Przyszłość Reklamy Cyfrowej
Wprowadzenie do Google Performance Max: Przyszłość Reklamy Cyfrowej Rozwój technologii i algorytmów sztucznej inteligencji zmienia oblicze reklamy cyfrowej. Google Performance […]
19 lutego, 2024
Marketing B2B
Wstęp Marketing B2B, czyli marketing skierowany od biznesu do biznesu, odgrywa kluczową rolę w strategiach sprzedażowych firm na całym świecie. […]
18 grudnia, 2023
Szkolenie abm marketing i wdrożenie programu (kurs account based marketing)
Wstęp W dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu, podejście Account-Based Marketing (ABM) staje się coraz bardziej popularne. W artykule tym przyjrzymy się […]
18 grudnia, 2023
Szkolenie sales navigator, generowanie leadów
Wstęp W dzisiejszym świecie biznesu skuteczna sprzedaż wymaga nie tylko doskonałej znajomości produktów czy umiejętności negocjacyjnych, ale także biegłości w […]
1 grudnia, 2023
Zaufanie w marketingu – Formuła, która w ciągu kilku godzin zamienia zimne leady w kupujących
Transkrypt filmu Ponieważ webinary, prezentacje i rozmowy sprzedażowe są krótkie, to jest trudno zbudować wystarczające emocje i zaufanie, aby potencjalni […]
21 listopada, 2023
Reguła niedostępności – scarcity (ograniczona ilość)
Wstęp W świecie marketingu i psychologii konsumenckiej, jednym z kluczowych zagadnień jest zjawisko znanie jako „Reguła niedostępności” czyli „scarcity”. To […]
19 listopada, 2023
Nudge, czyli impuls. Ukryta perswazja w sprzedaży i marketingu
Wstęp W dzisiejszym świecie, gdzie informacje bombardują nas z każdej strony, pojęcie „impulsu” (nudge) staje się coraz istotniejsze. To subtelne, […]