Zawartość strony
Media społecznościowe to obecnie najważniejsze medium promocyjne na świecie. Z kolei Facebook to zdecydowanie pierwszy serwis społecznościowy, który rozpoczął rewolucjonizowanie szeroko pojętych social mediów. Obecnie jest to ikoną mediów społecznościowych i nadal jednym z najpotężniejszych mediów społecznościowych na świecie. Współcześnie prowadzenie firmy równa się jej skuteczne promowanie. Gdzie zrobić to najlepiej?
Z pewnością za pośrednictwem mediów społecznościowych, co poniekąd jest koniecznością. Jednak mimo tego, że media społecznościowe są dostępne dla każdego, to nadal wiele osób nie wie jak skutecznie za ich pośrednictwem się promować. Jednym z narzędzi, które pomoże w promocji własnej osoby, firmy, produktów czy usług będzie fanpage.
Każdy z użytkowników Facebooka może stworzyć dowolny fanpage, który będzie promował jego działania, produkty oraz usługi. Zatem czym jest fanpage, jak go stworzyć i skutecznie prowadzić?
Zaufali mi najlepsi:
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Fanpage to konieczność i absolutna podstawa w rozwoju firmy. Najlepszym miejscem na stworzenie fanpage i promocje firmy będą media społecznościowe. Jednym z portali, gdzie należy stworzyć, skuteczny fanpage jest Facebook. Obecnie fanpage to wizytówka marki, dzięki której możliwe jest komunikowanie się z klientami. Możliwość stworzenia i prowadzenia fanpage to jedno z bardzo ważnych działań, które pomagają firmom w zyskaniu popularności.
Warto przy tym zaznaczyć, że bardzo często w polskim żargonie błędnie wykorzystywane jest słowo funpage, które jest całkowicie niepoprawne i nie powinno być wykorzystywane jako wzorcowe. Niemniej skuteczne prowadzenie fanpage na Facebook daje wiele korzyści, dzięki którym między innymi właściciele firm mają możliwość skutecznego rozwoju biznesu. Jednak samo stworzenie i prowadzenie fanpage nie gwarantują sukcesu. Bardzo ważne są również zasięgi, dzięki którym możliwe jest pozyskanie nowych obserwujących, a tym samym potencjalnych klientów. Czym są zasięgi, które współcześnie są tak ważne dla użytkowników mediów społecznościowych?
Aby założyć firmowy fanpage na Facebooku, możesz wykonać następujące kroki:
Pamiętaj, aby regularnie publikować wartościowe treści i angażować się z fanami, aby zachować ich zainteresowanie i rozwijać swój fanpage.
Zasięgi na Facebooku to rzeczywiste liczby użytkowników, do których docierają publikowane treści na fanpage. Nie jest tajemnicą, że duże zasięgi pozwalają na docieranie do dużej liczby odbiorców treści. Jednak w jaki sposób generować duże liczby odsłon postów? Pierwsza kwestia to publikowanie tylko wysokiej jakości treści. Najlepiej, aby publikowane posty bezpośrednio odnosiły się do tego, o czym traktuje fanpage. Tym samym jeżeli dotyczy on gastronomii, na przykład prowadzenia restauracji, powinny pojawiać się na nim treści z menu, wystrojem oraz potrawami, jakie serwowane są klientom lokalu.
Inna bardzo istotna kwestia, bez której niemożliwe będzie zwiększenie zasięgów, to tworzenie takich treści na fanpage, które będą wywoływały interakcje jego użytkowników. Im większa ilość polubień danego postu oraz zaangażowanie użytkowników w sekcji komentarzy, tym lepszy będzie jego zasięg. W ten sposób dociera on do większej ilości osób, którzy zainteresowani podobnymi treściami, mogą stać się naszymi potencjalnymi fanami i klientami.
REKLAMA
Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku
Link do kursu: szkolenie Facebook Ads
Koniec reklamy.
Aby prowadzić skutecznie fanpage firmy na Facebooku, możesz wykonać następujące kroki:
Pamiętaj, że prowadzenie fanpage’a na Facebooku wymaga ciągłego wysiłku i konsekwencji, ale jeśli jest ono prowadzone prawidłowo, może przynieść wiele korzyści dla Twojej firmy.
Z roku na rok wybicie się w mediach społecznościowych stanowi coraz trudniejsze zadanie. Głównie dla nowych i początkujących użytkowników jest to nie lada wyzwanie. Często pomimo publikowania zdjęć, tworzenia codziennych relacji nie wystarcza do przebicia się na bardzo konkurencyjnym rynku.
Dlatego jednym ze sposobów, które mogą ułatwić start nowemu fanpagowi to zakup polubień. Takie działanie pozwoli na szybkie zaistnienie fanpagowi w świecie social mediów. Duża ilość polubień publikowanych treści podniesie prestiż fanpage, a w efekcie zwiększy jego zasięgi. Dzięki zakupowi polubień możliwy będzie również szybszy dopływ nowych fanów. Niemniej należy pamiętać, że kupowanie polubień będzie miało sens tylko w momencie, kiedy obrana jest także właściwa i skuteczna strategia rozwoju konta. Zakup polubień powinien stanowić jedynie uzupełnienie pełnej i długofalowej strategii.
Aby utworzyć stronę na Facebooku dla firmy, należy wykonać następujące kroki:
Stworzenie fanpage i podejmowanie wyłącznie standardowych działań promocyjnych to obecnie zdecydowanie za mało. Z uwagi na bardzo konkurencyjny rynek oraz duża ilość kontentu w mediach społecznościowych, niezwykle ciężko się skutecznie wybić. Tym samym, aby możliwe było szybkie i skuteczne powiększenie grona odbiorców, poza publikowaniem wartościowych treści, warto również skorzystać z profesjonalnej pomocy na przykład agencji marketingowych.
Nie można także zapominać o obranej wcześniej strategii, która przy podejmowaniu decyzji powinna być nadrzędnym spoiwem łączącym wszystkie działania w całość. Zatem prowadzenie skutecznej interakcji z fanami, publikowanie wartościowych i wysokiej jakości treści oraz wprowadzanie do własnej oferty konkursów czy różnego rodzaju nagród powinno przyczynić się do sukcesywnego zwiększania grona odbiorców na naszym fanpage.
Aby skorzystać ze szkolenia w zakresie prowadzenia fanpage na Facebooku, możesz podjąć kilka kroków, takich jak:
Strona na facebooku traci mocno zasięgi organiczne więc sporo firm przestaje się na tym skupiać. Jako biznesmen musisz wybrać jaka kategoria działań przynosi najwięcej klientów i na tym się skupiać. Aby tworzyć reklamy możesz mieć profil prywatny, ale zdecydowanie bardziej polecam menedżera reklam. Przycisk promuj post zdecydowanie nie jest najlepszym rozwiązaniem. I jeszcze jedno, pamiętaj sprawdzić swój profil jako administrator i zwykły użytkownik. Jak wygląda przycisk CTA, czy rezonuje z Tobą przekaz reklamowy, czy dobrze wpisałeś numer telefonu i inne. Warto kliknąć w każdy z tych elementów i się przekonać. Zawsze powinieneś zakładać że coś mogłeś wpisać nie tak, a Twój profil firmowy jest niczym strona www.
Co myślisz o moim nowym wpisie na blogu?
A może masz pytanie dotyczące strategii lub techniki jak działać najlepiej?
Tak czy inaczej, chciałbym usłyszeć, co masz do powiedzenia.
Więc śmiało, teraz udostępnij ten wpis na swoich social mediach i zobacz co inni mają do powiedzenia.
Fanpage na Facebooku jest specjalnym rodzajem strony na Facebooku, która jest przeznaczona specjalnie dla firm, organizacji i innych instytucji. Fanpage umożliwia firmom i organizacjom publikowanie aktualności, promocji i innych informacji na temat ich działalności, a także umożliwia im budowanie społeczności wokół swoich produktów lub usług. Natomiast zwykła strona na Facebooku jest przeznaczona dla osób prywatnych i nie jest specjalnie zoptymalizowana pod kątem działań marketingowych i budowania społeczności wokół marki.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.