Innowacja
Tylko sprawdzone metody zwiększania sprzedaży i rozwoju firmy na Twoją skrzynkę.
[mc4wp_form id=”154″]
Niektórzy bardzo często nadużywają wyrazu „innowacja”. Czy wszystko, co się tak nazywa rzeczywiście takim jest?
Według jednej z definicji Inne sformułowanie definicji innowacja jest to wynik wszystkich działań o charakterze technicznym, naukowym, organizacyjnym, komercyjnym i finansowym, które faktycznie doprowadziły lub miały w zamierzeniu rzeczywiście doprowadzić do wdrożenia zmian w zakresie produktów, procesów, organizacji, czy marketingu.
Inne właściwe spojrzenie mówi, że innowacja (pochodzi od łacińskiego słowa innovatio, co znaczy odnowienie), to ciąg działań, prowadzących do wytworzenia ulepszonych, lub nowych produktów, systemów organizacyjnych lub procesów technologicznych. Termin ten do ekonomii wprowadził J. A. Schumpeter, określając tym samym pięć przypadków występowania innowacji:
Stworzenie nowego produktu;
Stworzenie nowego rynku zbytu,
Zastosowanie nowej technologii, metody produkcji,
Pozyskanie nieznanych dotąd surowców,
Reorganizacje określonej gałęzi gospodarki.
A poniżej bardzo pomocna wiedza i wpisy, które możesz zacząć czytać już teraz.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.