Tylko sprawdzone metody zwiększania sprzedaży i rozwoju firmy na Twoją skrzynkę.
[mc4wp_form id=”154″]
Lean management, czyli szczupłe zarządzanie to podejście do zarządzania organizacją, które wspiera koncepcję ciągłego doskonalenia i długoterminowego podejście do pracy, które systematycznie dąży do osiągnięcia niewielkich, stopniowych zmian w procesach w celu poprawy wydajności i jakości.
Podstawowym celem lean management jest generowanie wartości dla klienta poprzez optymalizację zasobów i tworzenie stałego przepływu pracy opartego na rzeczywistych wymaganiach klienta.
Ma na celu wyeliminowanie straty czasu, wysiłku lub pieniędzy poprzez identyfikację każdego kroku w procesie biznesowym, a następnie dokonanie przeglądu lub wycięcie kroków, które nie tworzą wartości.
Filozofia ma swoje korzenie w produkcji.
Lean Management koncentruje się na:
Definiowanie wartości z punktu widzenia klienta końcowego.
Eliminacja wszystkich odpadów w procesach biznesowych.
Ciągłe doskonalenie wszystkich procesów pracy, celów i ludzi.
Lean Management ułatwia wspólne przywództwo i odpowiedzialność; ciągłe doskonalenie gwarantuje, że każdy pracownik uczestniczy w procesie doskonalenia. Metoda zarządzania służy jako przewodnik do budowania skutecznej i solidnej organizacji, która stale się rozwija, identyfikując prawdziwe problemy i rozwiązując je.
Lean Management opiera się na systemie produkcyjnym Toyoty, który został ustanowiony pod koniec lat 40. XX wieku. Toyota wprowadziła w życie pięć zasad lean management, których celem było zmniejszenie liczby procesów, które nie generowały wartości; stało się to znane jako Toyota Way. Dzięki wdrożeniu pięciu zasad stwierdzono, że wprowadzono znaczną poprawę wydajności, wydajności, efektywności kosztowej i czasu cyklu.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.