Skuteczne szkolenia SEO nauczą Ciebie optymalizowania treści witryny i budowania linków w celu zdobycia możliwie największej widoczności w wyszukiwarkach internetowych i pokazują jak zwiększać ruchu organiczny, co doskonale rozwija firmę!
Celem szkolenia SEO (ang. Search Engine Optimization) jest nauka uczestników praktycznej wiedzy i umiejętności, które pozwalają skutecznie pozycjonować strony i sklepy w Google.
W tym artykule omówimy co musi zawierać najlepsze szkolenie SEO.
Dodatkowo pokażę Ci także nasz szkolenie SEO. A oto krótkie wideo które pokazuje dlaczego kurs z pozycjonowania stron jest tak ważny dla sukcesu firm:
Zobacz:
Chyba nie muszę tego mówić.
Na stronie mojej agencji, obecnie darmowy ruch z SEO Google jest wyceniany na prawie 350.000 zł.
Znaczy to, że tyle musielibyśmy wydać na reklamy w Google Ads miesięcznie, żeby mieć taką samą liczbę wejść co teraz za darmo.
Spis treści:
Zawartość strony
Czego nauczysz się z naszego szkolenia SEO?
Poznasz teorię stojącą za wyszukiwarką Google i innymi algorytmami takimi jak Yandex, Bing…
Zdobędziesz także praktyczne, rzeczywiste umiejętności, które możesz zastosować w marketingu cyfrowym lub tworzeniu treści online, w tym optymalizacji na stronie (seo onsite) i poza nią (seo offsite). Zobaczysz czym różni się pozycjonowanie lokalne od globalnego.
Zobaczysz jak przeprowadza się audyty witryn internetowych zorientowanych na wyszukiwanie i sklepów ecommerce, tzw. audyt SEO.
Otóż nasze szkolenia SEO oferują Ci:
UWAGA:
Sposób prowadzenia zajęć jest bardzo praktyczny w stylu- „możesz od razu wdrażać to u siebie/ robić razem ze mną!„
Zaufali mi najlepsi:
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Na co zwracać uwagę decydując się na szkolenia seo?
Otóż poniżej lista najważniejszych punktów. Jeśli chcesz to możemy takie szkolenie przeprowadzić u Ciebie w firmie.
1. Podstawy Google/Wordpress:
2. Frazy i słowa kluczowe:
Indeksowanie Stron
3. Struktura i linkowanie
Jeśli będziesz się trzymać tej struktury, to Google może dodawać w wynikach wyszukiwania linki do podstron (sitelinks).
4. Moduł linki z naszego szkolenia SEO, inaczej linkowanie zewnętrzne (linkbuilding):
5. Moduł optymalizacja z naszego szkolenia SEO:
REKLAMA
Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku
Link do kursu: szkolenie Facebook Ads
Koniec reklamy.
6. Narzędzia dla webmasterów, Google Search Console GSC:
7. Audyt SEO
Oto jeden z serwisów nad którym pracowałem i wyniki osiągnięte na przestrzeni 8 miesięcy:
Każde narzędzie SEO które musisz znać:
Screaming frog | Screaming frog jest robotem indeksującym witrynę, który pomaga ulepszyć SEO na stronie, wydobywając dane i przeprowadzając audyty pod kątem typowych problemów z SEO. Służy do crawlowania stron internetowych. |
Senuto | Senuto to platforma analityczna (SaaS) dzięki której można badać słowa kluczowe, analizować widoczność domeny czy konkurentów. |
Ahrefs | Jest używany głównie do analizy profilu linków witryny, rankingu słów kluczowych i stanu SEO. Możesz także użyć Ahrefs do dokonania badań słów kluczowych dla Google, YouTube i Amazon. Wiele osób korzysta z Ahrefs, aby znaleźć treści, które działają dobrze (pod względem udostępnień społecznościowych i/lub linków) na dany temat. |
Semrush | Semrush to fantastyczne narzędzie SEO, które można wykorzystać do przeprowadzania badań słów kluczowych, w tym śledzenia strategii słów kluczowych konkurencji. Możesz go również użyć do przeprowadzania audytów SEO, wyszukiwania możliwości linków zwrotnych, śledzenia wszystkiego za pomocą raportów i wielu innych. |
Google Search Console | Narzędzia i raporty Search Console pomagają mierzyć ruch w witrynie i jej skuteczność w sieci wyszukiwania, rozwiązywać problemy i sprawić, by Twoja witryna wyróżniała się w wynikach wyszukiwania Google. |
Google Analytics | Google Analytics pozwala mierzyć ROI z reklam, a także śledzić witryny i aplikacje Flash, wideo oraz sieci społecznościowe. |
Contadu | Contadu to edytor tekstu SEO. |
Rankmath | Najlepsza według mnie wtyczka SEO wordpress. |
SurferSEO | Surfer to kolejny edytor tekstu SEO. |
WpRocket | Wprocket to najlepsza wtyczka wordpress do optymalizacji prędkości witryny. |
Udowodniono silną korelację, jeśli wszystkie inne czynniki będą takie same, to wyżej w Google będzie domena z wyższym Domain Authority:
Zaawansowane SEO to wszystko o czym do tej pory mówiliśmy, a ponadto w zależności od tego na jakim systemie postawiona jest strona trzeba posiadać znajomość programowania. Więc całościowo będzie to wyglądać tak:
Zakres wiedzy jaki oferuje nasze szkolenie SEO Google zawiera wszystko zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych.
Porównanie w tabeli SEO SEM PPC:
SEO | SEM (ppc) | |
Cena | 3/5 (relatywnie tanio) | 5/5 |
Szybkość w zdobywaniu widoczności | 1/5 | 5/5 |
Jakość ruchu | 4/5 | 5/5 |
Teraz chciałbym usłyszeć od Ciebie:
Który fragment artykułu był dla Ciebie najbardziej zaskakujący?
A może masz jakieś pytanie.
Tak czy inaczej, zostaw teraz krótki komentarz poniżej czy kurs SEO jest dla Ciebie, albo już od nas go kupiłeś.
Ścieżka zawodowa specjalisty SEO może przebiegać w różny sposób. Najczęściej kariera pozycjonera zaczyna się albo od szkolenia SEO i pracy nad własnymi stronami, albo od stażu w agencji SEO.
Pozycjonowanie stron internetowych to działania ciągłe, niczym proces. Dzieje się tak ponieważ konkurencja tworzy cały czas nowe treści i buduje linki. Główny cel dobrego szkolenia SEO polega na nauczeniu się zwiększenia widoczności domeny na poszczególne frazy w darmowych (organicznych) wynikach wyszukiwania. Działania SEO to głównie optymalizacja elementów witryny, tworzenie nowych treści oraz link building (budowanie zaplecza backlinków).
Jeśli masz podstawy programowania to sama teoria SEO nie jest zbyt rozbudowana. Musisz nauczyć się jak budować zaplecze pozycjonerskie, optymalizować content, czy pozyskiwać linki poprzez różne metody. Dodatkowo stale trzeba śledzić nowości od Google, ponieważ nieustannie zmieniają algorytm.
Szkolenie to zajęcia pozaszkolne, które mają na celu nabycie, uzupełnienie lub doskonalenie pewnych umiejętności i/lub kwalifikacji zawodowych. Dotyczą one zarówno obecnie wykonywanej pracy, jak i przyuczają do innego stanowiska.
Co myślisz o moim nowym wpisie na blogu?
A może masz pytanie dotyczące strategii lub techniki jak działać najlepiej?
Tak czy inaczej, chciałbym usłyszeć, co masz do powiedzenia.
Więc śmiało, teraz udostępnij ten wpis na swoich social mediach i zobacz co inni mają do powiedzenia.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.