Szkolenia Sprzedażowe, Szkolenia ze Sprzedaży (przykłady, cena)

Prokrastynacja czy lenistwo ?
Czym jest Prokrastynacja -przestań odkładać i odwlekać na później (nowa metoda)
2 kwietnia, 2024
Szkolenia biznesowe dla firm
Szkolenia Biznesowe
3 kwietnia, 2024

Szkolenia Sprzedażowe, Szkolenia ze Sprzedaży (przykłady, cena)

Szkolenie sprzedażowe

Szkolenie sprzedażowe

konsulting doradztwo szkolenie kurs

Wypełnij formularz i odbierz wycenę:

    Szkolenia sprzedażowe pozwolą Ci zwiększyć dochody przedsiębiorstwa i będziesz zarabiał więcej!

    Szkolenie sprzedaży w biznesie jest odbierane różnie.

    Jeśli podejdziesz do sprzedawcy i spytasz się czy umie sprzedawać, np typowy sprzedawca w komisie samochodowym, odpowie naturalnie, że tak i jest w tym świetny, bo robi to od 20 lat i jest najlepszy na świecie.

    Z kolei jeśli podejdziesz do jego szefa i spytasz się czy jego sprzedawca mógłby sprzedawać więcej, odpowie on naturalnie, że tak.

    Szkolenie sprzedaży

    Szkolenie sprzedaży

    Mam nadzieję, że ten prosty przykład zainteresuje Cię do przeczytania dalszej części tego ciekawego wpisu i dowiesz się dlaczego najlepsze firmy inwestują w szkolenia sprzedażowe.

    Szkolenia sprzedażowe pozwolą Ci wdrożyć najlepszą strategię dla firmy, a także zwiększysz wyniki handlowców. Pozwolą Ci zwiększyć dochody przedsiębiorstwa i nauczą najważniejszych technik perswazji i ustalania planu dla grup sprzedażowych. Będziesz zarabiał więcej!

    Szkolenia sprzedażowe tematy

    Przykładowe tematy na szkolenie sprzedażowe:

    1. Jak ulepszać swoje umiejętności sprzedażowe
    2. Jak rozpoznawać potrzeby klienta i dostosować produkt do nich
    3. Jak wykorzystać narzędzia digital marketingowe w celu wzmocnienia sprzedaży
    4. Jak skutecznie budować relacje z klientem
    5. Jak skutecznie przekonywać i negocjować
    6. Jak wykorzystać wiedzę o konkurencji do wzmocnienia swojego produktu
    7. Jak przygotować i przeprowadzić skuteczny pitch
    8. Jak tworzyć skuteczne prezentacje sprzedażowe
    9. Jak tworzyć i prowadzić skuteczną kampanię sprzedażową
    10. Jak zwiększyć efektywność sprzedaży za pomocą wskaźników analitycznych
    szkolenie sprzedażowe dla firm

    Co dają Ci szkolenia sprzedażowe? ( w ofercie mamy również szkolenia sprzedażowe online)

    Szkolenia sprzedażowe to świetnie rozwiązanie, żeby zwiększyć swoje zarobki. Bez względu czy jesteś sprzedawcą, handlowce, właścicielem firmy, czy chcesz się tego nauczyć, bo wiesz że sprzedaż to wszystko. Musisz umieć się sprzedać podczas rozmowy rekrutacyjnej, na randce, kiedy chcesz komuś coś wytłumaczyć. Widzisz już, że szkolenie sprzedażowe jest bardzo potrzebne, szczególnie jeśli ktoś nie obcuje na co dzień z wieloma osobami.

    Taki człowiek nie posiada w pełni rozwiniętych wszelkich umiejętności prowadzących do udanych stosunków i relacji. Tracisz przez to bardzo wiele! Kluczowe jest tu właściwe korzystanie ze szkoleń sprzedażowych, tak aby posiąść cechy osoby pewnej siebie i odnoszącej sukcesy. W życiu szkoda tracić czas na bycie przeciętnym. Zastanów się jakby zmieniło się Twoje życie, gdybyś posiadł wszelkie umiejętności sprzedaży jakie chcesz? Niestety nie przychodzi to samo dlatego szkolenie sprzedaży jest tak popularne.

    Zaufali mi najlepsi:

    moi klienci i partnerzy

    Dołącz do nas NA DARMOWYM WIDEO

    Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.

    Podejście firm do szkoleń sprzedaży

    To co teraz napiszę jest bardzo ważne. Czytaj uważnie… Zbyt wielu właścicieli firm postrzega szkolenia sprzedażowe jako wydatek. Faktem jest, że Ci, którzy inwestują w odpowiedni rodzaj szkoleń sprzedażowych, widzą, jak dochody eksplodują i uzyskują zwrot z inwestycji. Prawdą jest, że każda inwestycja ma koszt początkowy (wiki). Pytanie, które należy zadać, to rodzaj zwrotu, jaki otrzymasz. Moi klienci płacą mi pieniądze, więc mogę im pomóc zdobyć więcej pieniędzy. Działa to dobrze dla wszystkich.

    „Szkolenia sprzedażowe generują sprzedaż. Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż, czas rozpocząć szkolenie.”

    Dzięki stałej współpracy ze mną, możesz osiągnąć swoje cele. Nikt nie staje się ekspertem w jeden dzień. To wymaga codziennej praktyki, którą mogą zapewnić programy szkoleniowe.

    Szkolenie sprzedażowe spowoduje wyższą sprzedaż netto na pracownika i wyższe zyski brutto. To łatwa rzecz do zmierzenia. Świetne szkolenia sprzedażowe mają pozytywny wpływ na przychody organizacji, ale nie wszystkie szkolenia sprzedażowe są równie dobre, ponieważ istnieją różne rodzaje sprzedaży i różne branże, które wymagają specyficznej taktyki. Moje szkolenia sprzedażowe w zakresie handlu dotyczą wszystkich branż.

    „Nie można uzyskać satysfakcji klienta bez wcześniejszego pozyskania klientów”.

    Jeśli masz sprzedawców, którzy osiąga słabe wyniki, pozbądź się ich lub zapewnij im lepszy materiał szkoleniowy. Trening sprzedażowy (szkolenie sprzedażowe) to jedna rzecz, którą możesz zrobić, aby współpracować z ludźmi, którzy mają problemy z wydajnością. Zespoły sprzedaży, które ze mną trenują, odniosą większy sukces, gwarantuję to.

    Szkolenia sprzedaży u Rafała Szrajnerta to najlepszy na świecie system sprzedaży. Oferuje on obecnie najbardziej rozbudowany program szkoleniowy na temat sprzedaży w internecie, sprzedaży bezpośredniej i innych typów docierania do klienta.

    Dzięki olbrzymiemu doświadczeniu w sprzedaży w świecie rzeczywistym (popartym spektakularnymi sukcesami), Rafał Szrajnert zapewnia dynamiczne narzędzia szkoleniowe, które mogą być stosowane w niemal każdej sytuacji sprzedażowej zarówno dla zespołów, jak i osób prywatnych. Są to doskonale dopasowane szkolenia sprzedażowe dla Twojej firmy.

    Lepsze dane sprzedaży i zarobki firmy zaczynają się od lepszych sprzedawców

    Podstawowe szkolenie sprzedażowe w ramach programu nauczania obejmuje:

    • Podstawy sprzedaży
    • Zrozumienie Kupującego
    • Jak rozmawiać z klientem
    • Pokonywanie obiekcji klientów
    • Proces sprzedaży
    • Teorie zamknięcia- sales close
    • Połączenia przychodzące- telesprzedaż
    • Cold calls i cold emails
    • Segmentacja i baza klientów
    • Poszukiwania
    • Kontynuacja
    • Najskuteczniejsze sposoby na zmotywowanie
    • Najważniejsze cechy wielkich sprzedawców
    • Strategia zarządzania klientem (obecnymi przyszłym), czyli jak dosprzedawać

    Rozumiemy, że każdy klient jest wyjątkowy, a ich firma przedstawia różne wyzwania. Dlatego nasz zespół dostarczy Ci osobisty program, aby zrozumieć konkretne potrzeby i możliwości Twojej firmy. Dokładnie dopasujemy ofertę szkolenia sprzedażowego do Twoich celów i unikalnych wyzwań.

    szkolenia sprzedażowe dla firm

    Co to jest sprzedaż?

    Sprzedaż to działalność związana ze zbywaniem towarów, lub usług w danym okresie.

    Sprzedawca, dostawca towarów, lub usług kończy sprzedaż w odpowiedzi na nabycie, przywłaszczenie, zapotrzebowanie lub bezpośrednią interakcję z kupującym w punkcie sprzedaży. Występuje przekazanie tytułu własności przedmiotu i rozliczenie ceny, w której osiągnięta została umowa jej dotycząca. Czyli cena za którą nastąpi przeniesienie własności przedmiotu.

    Sprzedawca, wykonuje sprzedaż i może to być zrealizowane przed obowiązkiem zapłaty. W przypadku pośredniej interakcji, osoba, która sprzedaje towary lub świadczy usługi w imieniu właściciela, znana jest jako sprzedawca.
    Sprzedaż jest najczęściej regulowana przez prawo zwyczajowe i kodeksy handlowe.

    Osoba lub organizacja wyrażająca zainteresowanie nabyciem oferowanego przedmiotu, lub usługi jest określana jako potencjalny nabywca, potencjalny klient lub prospekt. Kupno i sprzedaż są rozumiane jako dwie strony tej samej transakcji. Zarówno sprzedawca, jak i kupujący, angażują się w proces negocjacji w celu sfinalizowania wymiany. Proces wymiany, lub sprzedaży można podzielić na określone, do zidentyfikowania etapy.

    Proces sprzedaży

    Zakłada się, że proces sprzedaży będzie przebiegał uczciwie i etycznie, tak, że strony zostaną w równym stopniu zadowolone. Etapy sprzedawania i kupowania wymagają zapoznania się, oceny potrzeb każdej ze stron w odniesieniu do wartości przedmiotu drugiej osoby i określenia, czy wartości do wymiany są równoważne lub zbliżone, czy też, na warunkach nabywcy, „warte swojej ceny”. Czasami sprzedający muszą wykorzystywać własne doświadczenia przy sprzedaży produktów z odpowiednimi zniżkami.

    Z punktu widzenia zarządzania jest on uważany za część marketingu, chociaż wymagane są różne umiejętności. Sprzedaż często tworzy oddzielną grupę w strukturze korporacyjnej, zatrudniając oddzielnych specjalistów działających jako handlowcy i sprzedawcy. Sprzedaż jest uważana przez wielu za rodzaj przekonywującej „sztuki”, czy perswazji.

    Wbrew powszechnemu przekonaniu metodologiczne podejście do sprzedaży odnosi się do systematycznego procesu powtarzalnych i mierzalnych kroków, dzięki którym sprzedawca wiąże się z oferowanym produktem lub usługą, umożliwiając kupującemu osiągnięcie celu w sposób ekonomiczny. Podczas, gdy proces sprzedaży odnosi się do systematycznego procesu powtarzalnych i mierzalnych etapów, definicja sprzedaży jest nieco niejednoznaczna ze względu na bliski charakter reklamy, promocji, public relations i marketingu bezpośredniego.

    Sprzedaż to termin obowiązujący w całym zawodzie, istnieje wiele artykułów dotyczących marketingu, reklamy, promocji, a nawet public relations, które to określają i dzielą poszczególne cechy.

    Dwa popularne terminy używane do opisu sprzedawcy to „wilk” i „owca”. W rzeczywistości większość profesjonalnych sprzedawców ma niewiele z nich. Wilk – Łowca często kojarzy się z agresywnymi typami sprzedawców, które stosują ofensywne techniki sprzedaży.

    Pod względem metodologii sprzedaży łowca odnosi się do osoby, której celem jest zawieranie i zamykanie transakcji. Ten proces nazywa się „złapaniem sprzedaży”. Przykładem jest naczęściej sprzedaż towarów, np. sprzedawca obuwia, czy sprzedawca samochodów. Ich zadaniem jest znajdowanie i konwertowanie kupujących. „Owca” to z kolei ktoś, kto tworzy zapotrzebowanie na sprzedaż poprzez działania, które bezpośrednio wpływają na proces zakupu.

    Wiele osób uważa, że ​​sprzedaż koncentruje się na ludziach zaangażowanych w wymianę między kupującym, a sprzedającym. Skuteczna sprzedaż wymaga również podejścia systemowego, obejmującego co najmniej role, umożliwiają sprzedaż i rozwijają zdolności sprzedażowe. Sprzedaż obejmuje także sprzedawców, którzy posiadają określony zestaw umiejętności sprzedażowych i wiedzę niezbędną do ułatwienia wymiany wartości między kupującymi i sprzedającymi (która jest unikalna z marketingu, reklamy itp.)

    REKLAMA

    Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku

    szkolenie facebook

    Link do kursu: szkolenie Facebook Ads

    Koniec reklamy.

    Sprzedaż to system biznesowy wymagany do skutecznego rozwoju, zarządzania, umożliwienia i realizacji wzajemnie korzystnej, międzyludzkiej wymiany towarów lub usług na sprawiedliwą wartość.

    Jaka jest różnica między marketingiem i sprzedażą?

    Sprzedaż i marketing: dwa terminy, które ciągle słyszę podczas współpracy z różnymi firmami. Pod pewnymi względami jest to logiczne, ponieważ te dwie kategorie muszą ze sobą współpracować. Ale w rzeczywistości sprzedaż i marketing to dwie bardzo różne funkcje i wymagają bardzo różnych umiejętności. Liderzy i dobrzy przedsiębiorcy wiedzą, czym jest transakcja; robią przelewy, kupują. Wiedzą, co to jest księgowość; rejestrują i kontrolują przepływ pieniądza. I wiedzą, co robią ich sprzedawcy; sprzedają rzeczy. A więc czym jest dokładnie marketing?

    Jaka jest różnica między sprzedażą, a marketingiem?

    Aby odpowiedzieć na to pytanie, określmy, czym są Sprzedaż i Marketing osobno, oraz w jaki sposób wspierają się nawzajem.Czym jest Sprzedaż? Na to pytanie odpowiedzieliśmy sobie już wcześniej, najogólniej rzecz biorąc: firma ma określone produkty lub usługi i – od sprzedaży zależy, czy coś zanotuje zysk.

    Sprzedaż rozwija relacje z klientami i / lub partnerami handlowymi. Sprzedawcy pokonują obiekcje, zastrzeżenia, negocjują ceny i warunki, a często pracują wewnątrz firmy, aby mieć pewność, że zamówienia ich klientów są wypełnione, tzw. posprzedażowa obsługa klienta. Sprzedaż zewnętrzna firmy skierowana jest z kolei ku klientom, a ich horyzont koncentruje się na określonych odcinkach czasu: tygodniu, miesiąc, kwartale, roku itp.

    Co to jest marketing?

    Dostosowanie do klientów, teraz i na przyszłość. Kluczowym zadaniem marketingu jest zrozumienie rynku z perspektywy klienta, patrząc na firmę i pomagając zaprowadzić ją tam, gdzie powinna być w przyszłości.

    Zadaniem marketingowym jest skierowanie organizacji w stronę segmentów lub grup klientów i kanałów, w których firma może z zyskiem konkurować. Powinien pomóc organizacji zobaczyć, w jaki sposób musi zmodyfikować swoją ofertę produktów, ceny i komunikację, tak aby spełniała potrzeby kanału dystrybucji lub klientów końcowych.

    Poniżej lista wyjaśniająca czym są i dlaczego są takie ważne (praktyczne przykłady z prawdziwych sytuacji):

    Marketing musi także przekształcić rozumienie rynku w konkretne narzędzia i taktyki, aby przyciągnąć klienta, budować (często cyfrowe) relacje i rozwijać potencjalnych prospektów. Bez sprzedaży działania marketingowe są krótkotrwałe. Marketing kieruje sprzedażą do miejsca, w którym dział handlowy powinien skupić się jak najbardziej. Należy jednak pamiętać, że jeśli Marketing stanie się funkcją wsparcia sprzedaży skupioną wyłącznie na teraźniejszości, przyszłość może być zagrożona.

    Bez marketingu, sprzedawcy cierpią

    Nawet najlepszy łowca nie może przynieść obiadu, jeśli łowią ryby bez wędki. Rynki ciągle się zmieniają. Zadaniem marketingu jest wyprzedzanie zmian i pomoc myśliwym w sprawdzaniu, gdzie powinni polować, i zapewnieniu im odpowiedniej amunicji. Jeśli marketing skupia się na dostarczaniu amunicji na dzień dzisiejszy, nikt nie będzie wiedział, gdzie jest branża lub gdzie firma musi polować.

    Ogranicza to wzrost nie tylko sprzedaży i marketingu, ale także całej organizacji. Dział marketingu ponadto kreuje świadomość u potencjalnych klientów, czym jest nasz produkt lub usługa. Jeśli prospekt już o nas wcześniej słyszał, to łatwiej jest sprzedać i dział handlowy nie musi samemu tworzyć świadomości.

    Podsumowując:

    Dział marketingowy w organizacji ma na celu zwiększenie atrakcyjności i wartości dla klienta oraz zwiększenie liczby interakcji między potencjalnymi klientami, a organizacją. Osiągnięcie tego celu może obejmować zespół sprzedaży wykorzystujący m.in. techniki promocyjne, takie jak reklama, promocja sprzedaży, reklama i public relations, tworzenie nowych kanałów sprzedaży lub tworzenie nowych produktów (rozwój nowych produktów).

    Może to również obejmować przyciągnięcie potencjalnego klienta do witryny internetowej organizacji w celu uzyskania dalszych informacji lub skontaktowanie się z organizacją w celu uzyskania dodatkowych informacji lub interakcji z organizacją za pośrednictwem mediów społecznościowych, takich jak Twitter, Facebook i blogi. Wartości społeczne odgrywają również ważną rolę w procesach decyzyjnych konsumentów. Marketing to całość pracy nad perswazją dla całej grupy docelowej. Sprzedaż to działanie, od jednej osoby do jednej osoby (B2C- Business to Consumer), lub jednej osoby do firmy (B2B- Business to Business).

    Wiele dużych korporacji tworzy struktury działów marketingu, dzięki czemu są bezpośrednio zintegrowane ze wszystkimi branżami. Tworzą kilka zespołów o szczególnym znaczeniu, a kierownicy tych zespołów muszą koordynować wysiłki, aby zwiększyć zyski i sukces biznesowy. Na przykład kampania skoncentrowana na „ruchu przychodzącym” ma na celu przyciągnięcie większej liczby klientów, co daje działowi sprzedaży większe szanse na sprzedaż swojego produktu konsumentowi.

    Jakie są najnowsze trendy w metodach szkoleniowych dla sprzedawców i jak mogą one wpłynąć na efektywność sprzedaży?

    Najnowsze trendy w szkoleniach sprzedażowych obejmują wykorzystanie gier symulacyjnych, szkoleń wirtualnych i rzeczywistości rozszerzonej, które mogą zwiększać zaangażowanie i praktyczne umiejętności sprzedawców. Takie podejścia mogą ułatwić zrozumienie procesu sprzedaży i poprawić zdolności negocjacyjne, co bezpośrednio wpływa na efektywność sprzedaży.

    W jaki sposób indywidualne podejście do szkolenia sprzedawców może wpłynąć na ich wyniki?

    Indywidualne podejście do szkolenia pozwala na dostosowanie programu do konkretnych potrzeb, umiejętności i słabości każdego sprzedawcy. Taki spersonalizowany plan rozwoju może zwiększyć motywację i skuteczność szkolenia, co przekłada się na lepsze wyniki sprzedażowe.

    Czy szkolenia sprzedażowe online są równie efektywne jak tradycyjne metody szkoleniowe?

    Szkolenia sprzedażowe online mogą być równie efektywne, a nawet preferowane ze względu na swoją elastyczność i dostępność. Wykorzystanie narzędzi cyfrowych i platform e-learningowych umożliwia dostęp do materiałów szkoleniowych w dowolnym czasie i miejscu, co może zwiększyć zaangażowanie uczestników i umożliwić szybsze przyswajanie wiedzy. Jednakże sukces takiego szkolenia często zależy od jakości materiałów, interaktywności platformy i możliwości zadawania pytań oraz otrzymywania indywidualnego feedbacku.

    Sprzedaż może odbyć się poprzez:

    • Sprzedaż bezpośrednia, w tym kontakt osobisty
    • Sprzedaż kanałowa, pośredni model sprzedaży, który różni się od sprzedaży bezpośredniej. Sprzedaż kanałowa to sposób, w jaki sprzedawcy mogą dotrzeć do rynków „B2B” i „B2C” za pośrednictwem dystrybutorów, odsprzedawców itp.
    • Sprzedaż pro forma
    • Oparta na agencjach
    • Podróżujący sprzedawca
    • Zapytanie ofertowe – Zaproszenie dla dostawców, w drodze procedury przetargowej, do złożenia wniosku dotyczącego określonego produktu lub usługi. Zapytanie ofertowe zwykle stanowi część złożonego procesu sprzedaży, zwanego również „sprzedażą korporacyjną”.
    • Business-to-business – Sprzedaż między firmami („B2B”) będzie prawdopodobnie większa pod względem wielkości, wartości ekonomicznej i złożoności niż sprzedaż między przedsiębiorstwami a konsumentami („B2C”). Z powodu tej złożoności istnieje potrzeba zarządzania relacjami między organizacjami kupującymi i sprzedającymi, na przykład za pomocą modeli relacji Petera Chevertona i mapy interesariuszy autorstwa Andersona, Brysona i Crosby
    • Elektroniczny
    • Pośredni, mediowany przez człowieka, ale z pośrednim kontaktem
    • Techniki sprzedaży:

    Dostajemy sporo zapytań na hasło „Darmowe szkolenia sprzedażowe online”. Niestety nie posiadamy takich w naszej ofercie handlowej. Proponujemy jednak ciekawe szkolenia sprzedażowe, które zapewniają poprawę wyników sprzedażowych.

    Dobry trener chce poznać wyniki sprzedaży i to ilu pozyskano nowych klientów. Skuteczne techniki zwiększają popyt na masę naszych produktów i usług, bo szkolenia handlowe, czyli training menedżerski odnośnie zarządzania sprzedażą pomaga handlowcom radzić sobie z obiekcjami klientów. Celem szkolenia jest SUKCES działu obsługi klienta i polepszenie umiejętności handlowców. Twoich handlowców. Rezultat? Wyniki sprzedażowe jakich jeszcze nie było. Program szkolenia jest najlepszy na rynku. Sprzedaż produktów i usług staje się PROSTA. Zapraszamy na zajęcia aktywnej sprzedaży, niezbędne w pracy handlowca, wpływając na negocjacje handlowe i sprzedaż przez telefon.

    Działamy?

    doradztwo konsulting szkolenie sprzedaży biznes firma szkolenia online
    Sprawdź moją ofertę:
    Szkolenia Sprzedażowe, Szkolenia ze Sprzedaży (przykłady, cena) 1

    Co myślisz o moim nowym wpisie na blogu?

    A może masz pytanie dotyczące strategii lub techniki jak działać najlepiej?

    Tak czy inaczej, chciałbym usłyszeć, co masz do powiedzenia.

    Więc śmiało, teraz udostępnij ten wpis na swoich social mediach i zobacz co inni mają do powiedzenia.

    Dr/PhD Rafał Szrajnert
    Dr/PhD Rafał Szrajnert
    Rafał Szrajnert to doktorant (PhD) specjalizujący się w zarządzaniu i marketingu. Ukończył studia magisterskie na wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, a także studia podyplomowe. Jest przedsiębiorcą z ogromnymi sukcesami, Oprócz własnej działalności prowadzi doradztwo biznesowe, coaching i szkolenia, szeroko znane w Polsce. Profil działalności to: -doradztwo marketingowe -konsulting marketingowy -szkolenia, kursy -doradztwo biznesowe (psychologia, coaching) -marketing (seo, reklamy CPA, PPC)