Zaufali mi najlepsi:
Zawartość strony
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Twój szef mówi że masz 3 miesiące żeby stworzyć treści które dadzą rezultaty. Nie mówimy tutaj o reklamie, ale o contencie który ma być merytoryczny i sprzedażowy.
W tym filmie pokażę Ci co ja bym zrobił aby zapełnić szybko kalendarz treści i moc je wykorzystywać dalej.
Zapraszam!
Zanim zaczniemy, mała uwaga. Musisz poznać dokładnie swoją widownię. Co ich napędza, motywuje i co jest dla nich tak niewygodne że nie mogą spać po nocy. Nie mówię tutaj tylko o personach, ale o ICP – ideal customer profile. Mam film o tym na kanale więc nie będę teraz tego dublował. tylko pamiętaj żeby to dokładnie okreslić bo jak wstrzelisz się w ich painpointy to Twój content będzie sprzedawał o niebo lepiej.
Chyba najlepszy rodzaj treści który móżna wykorzystać na każdym etapie lejka. W dodatku tutuaj masz cały czas szansę organicznie budować zasięgi (spróbuj to zrobić na Facebook postami z fanpage, powodzenia życzę).
Oczywiście wszystko co dzisiaj omawiam możesz dopalać adsami. To co polecam robisz content organiczny, sprawdzasz który działa najlepiej i dopiero ten który spodobał się odbiorcom promuj reklamami płatnymi. Taki tip ode mnie 😉
Natomiast co do wideo to opcji co tworzyć jest kilka.
Świetne są tutoriale i to bez znaczenia co sprzedajesz, czy są to kosmetyki do makijażu, tak jak widzisz na tym przykładzie, czy oprogramowanie dla biznesu jak np monday.com
A jeśli content będzie mega użyteczny to dodatkowo odbiorcy często udostepniają go u siebie na socialach.
Darmowe zasięgi!
REKLAMA
Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku
Link do kursu: szkolenie Facebook Ads
Koniec reklamy.
Także postaw na tutoriale, product demo czy informacje z branży, a nawet kursy!
Jeśli nie masz pomysłu to przejrzyj jaki content robi konkurencja, zobacz co użytkownicy wpisują w Google, sprawdź autosuggest i pobaw się programami takimi jak np ubersuggest czy alsoasked.
Przy okazji, długi kawałek możesz pociąć w krótkie szorty, jest to mega proste jeśli nagrywasz rozmowy/podcasty wideo.
Mozesz też tworzyć krótkie rolki, lub tiktoki odpowiadające na pytania, lub ciekawe fakty bo obecnie organicznie można rosnąc praktyczni etylko na takich treściach. Więc po co kopac się z koniem? Idziemy tak jak prowadzi nas nurt rzeki.
Video sales letter to trochę takie telezakupy mango.
Nagrane w ciekawy sposób powodują że użytkownicy oglądają do końca.
List sprzedażowy wideo (VSL) to film przedstawiający produkt lub usługę potencjalnym klientom. Zazwyczaj marketerzy umieszczają VSL na stronie docelowej witryny, aby przyciągnąć uwagę osób przeglądających witrynę. Możesz także publikować oferty VSL w mediach społecznościowych i innych kanałach, aby dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów.
VSL zwykle badają problemy i przedstawiają produkt lub usługę jako najlepsze rozwiązanie. Korzystanie z filmów jest prostym podejściem sprzedażowym i daje doskonałe rezultaty.
Jak wiadomo, ludzie wolą oglądać filmy, zamiast czytać treści pisane. Co więcej, łatwiej jest przykuć uwagę widzów, gdy pokażesz swój produkt lub usługę w akcji. Znacznie lepiej rozumieją zalety korzystania z Twojego rozwiązania. Ponadto dołączenie referencji wideo może sprawić, że będziesz wyglądać bardziej wiarygodnie.
Warto zauważyć, że wideo znacznie pomaga szybciej nawiązać więź emocjonalną z mimiką osób na filmie, tonem ich głosu i dźwiękiem odtwarzanym w tle.
Kolejnym czynnikiem, o którym warto wspomnieć, jest to, że nie trzeba przeznaczać ogromnego budżetu na tworzenie VSL. W rzeczywistości możesz nagrywać filmy na smartfonie i edytować je za pomocą niedrogich narzędzi do edycji wideo.
Oto jak wygląda dobra lista kontrolna VSL:
Przejdźmy teraz w stronę klasyki, czyli:
Teraz słyszę głosy że nikt obecnie nie czyta.
A jednak ludzie czytają. Wszystko zależy jakiej jakości będzie Twój lead magnet.
Jeśli to raport w stylu „co sprawia że nasza firma jest najlepsza” to jasne. Jest to słabe i nikt tego nie pobierze. ale jeśli masz konkretne tematy które na przykład przygotowałeś na podstawie tego czego szukają odbiorcy w sieci to możesz tutaj w zamian za pobranie pozyskiwać ich adres email, który później będzie działał doskonale w automatyzacji 😉
Wiele osób co roku powtarza że SEO jest martwe, ale nie jest 😉
Teraz mamy mode na to że chatgpt wyprze pozycjonwoanie. Pare lat temu niby wyszukiwanie głosowe miało to zrobić, a jak się okazało nikt z tego nie korzysta. Ludzi używają voice search jedynie żeby spytać jaka jest pogoda, albo żeby youtube właczył jakąś piosenkę.
Prawda jest taka że w SEO nawet dla nowej domeny jest sporo szans na budowanie widoczności. Ja osobiście skupiłby sie na odpowiadaniu na pytania i frazy w długiego ogona. Plus trzymaj się jednej tematyki.
Osobiście jestem wielkim fanem budowania listy adresowej. W każdym fragmencie treści powinieneś mieć popup do zbierania danych. Dzięki temu możesz poźniej rozsyłać po swojej liście każdy nowy materiał który przygotujesz. Bez znaczenia czy nakręcisz nowy film na youtube, czy napiszesz wpis na blogu lub zrobisz lead magnet.
Dlaczego nie sugerowałem innych rzeczy?
Podcast, posty graficzne na fejsa czy inne metody dają zbyt mały zwrot z inwestycji w stosunku do efektów. Mam na myśli zarówno sprzedaż jak i zasięgi.
Co myślisz o moim nowym wpisie na blogu?
A może masz pytanie dotyczące strategii lub techniki jak działać najlepiej?
Tak czy inaczej, chciałbym usłyszeć, co masz do powiedzenia.
Więc śmiało, teraz udostępnij ten wpis na swoich social mediach i zobacz co inni mają do powiedzenia.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.